30 dňová VÝZVA NA BRUCHO

3295 brušákov?

Poviete si, to nie je možné, ale keď si ich správne rozložíte zrazu zistíte, že ste pokorili svoj dávny rekord zo strednej školy a naozaj za 30 dní dáte 3295 brušákov.

Ako sa popasovať s bruškom, ktoré ostalo po zime?

Čo tak dať mu trocha zabrať?

Povedzte mu dosť a odložte Veľkonočnú šunku naspäť do chladničky 🙂 Začnite s Tridsať dňovou výzvou!
Kto sa na takúto výzvu necíti, je tu ešte jedna možnosť ako sa dopracovať k pevnému brušku a bokom…

Môžete totiž spevniť brucho aj boky na hodinách vo FITBOX Centre Košice – Nad Jazerom.

Pozrite si najbližšie termíny a prídte si to vyskúšať!

Najbližšie hodiny FITBOX:

Teším sa na Vás – Vaša Trénerka.
výzva na brucho

Svetové rekordy v sed – ľahu (brušákoch)

Pre motiváciu môže poslúžiť toto video svetového rekordu v sed-ľahu. Mladík dokázal pokoriť 2228 sed-ľahov za jednu hodinu! Tento úspešný pokus o svetový rekord sa odohral v v meste Glasgow na hlavnej stanici 21. decembra 2012.

7044 brušákov za 5 hodín

Nemôžeme zabudnúť ani na odvážneho Inda Jha Anuraga, ktorý ukázal svetu ako sa robí „brušákový“ maratón.

Po podstúpení jedného z najťažších fyzických testov, sa jeho meno zaregistrovalo v celosvetovom merítku. Podujal sa totiž pokoriť svetový rekord v sed – ľahu, ktorý vtedy predstavoval neuveriteľných 7000 brušákov za šesť hodín s nezachytenými nohami! Jha si stanovil za svoj cieľ 8000 brušákov, avšak, kvôli stupňujúcim sa zdravotným problémom počas lámania rekordu dokázal urobiť „len“ 7044 sed – ľahov za 5 hodín. Toto neuveriteľné množstvo stačilo na jeho zápis do Guinessovej knihy rekordov.

 Skúšali ste niekedy podobné výzvy?

 

2 thoughts on “30 dňová VÝZVA NA BRUCHO

  1. Toto cvicenie brusakov sa nepovazuje za prave brusaky, nakolko sa tu zapajaju aj svaly noh. Dalej tento sposob cvicenia pretazuje krize. V dnesnej dobe sa takto neodporuca cvicit. A neodporucam nikomu robit velke serie ako tu nabadaju. Moze dojst k poskodeniu platniciek. Ale to by mal jeden fitnestrener vediet!!!

    1. Ano, nie su to len brusaky, zapajate viac svalovych partii a to je dobre. Pretazuje krize len v pripade, ked plank nerobite spravne, TIP: držte trup rovno, stabilne a celé telo v jednej línii od uší až k prstom bez prehýbania chrbta, hlava by mala byť uvoľnená a váš pohľad by mal smerovať na zem. Samozrejme kto ma problém s krizami, tento cvik sa neodporuca, toto jeden fitness trener dobre vie 🙂

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.