30 dňová výzva na DREPY

Čas nám zbehol ako voda a máme tu apríl a s ním aj prvú 30 dňovú výzvu. Za týchto 30 dní zvládneme spraviť 3 295 drepov. Znie to ako nemožná úloha, ale spoločne to dotiahneme do úspešného konca.

 

Ak sa Vám to zdá byť jednoduché alebo sa bojíte, že Vás to prestane baviť môžete si pridať váhu, robiť drepy s výskokom, zakopávaním, predkopavaním alebo s výkopmi do strán. Ďalšiu inšpiráciu pre rôzne typy drepov nájdete aj tu. Treba si z cvičenia spraviť zábavu a už s ním nikdy neprestanete 🙂

Ako správne robiť drepy?

Na nasledujúcom obrázku si ukážeme ako správne robiť drepy, aby ste si nenarobili viac škody ako úžitku.

Svaly zapájané pri cvičení drepov

          

 Prínosy drepov

Na záver Vám ešte prinášame zopár prínosov drepovania, aby ste do toho šli s nami

  • pomocou drepov si budujete svaly na celom tele
  • môžete ich cvičiť kdekoľvek
  • pomáhajú spaľovať tuky
  • udržiavajú kolena pevné a pružné, zlepšuje sa flexibilita a rovnováha
  • pomáhajú odburávať z tela odpadové látky

Tak čo presvedčili sme Vás, že to za to stojí? ☺

Pridaj komentár