30 dňová výzva na BRUCHO

Máme tu opäť nový mesiac a s ním vám prinášame aj novú výzvu. Tento mesiac popracujeme na našich pneumatičkách na bruchu. Tieto cviky používame aj pri zaberáku na našich hodinách fitboxu.

Ako treba vykonávať jednotlivé cviky ?

Skracovačky

Ľahneme si chrbtom na zem. Nohy dvihneme tak aby medzi stehnami a bruchom a taktiež stehnami a lýtkami bol pravý uhol. Ak nevládzete držať nohy vo vzduchu môžete si ich položiť na stoličku alebo posteľ. Ruky si dáme za hlavu a pomaly sa priťahujeme ku kolenám. Pri tomto cviku nedvíhame zo zeme celý chrbát, dvíhame len hlavu, ramená a lopatky. Dôležité je dvíhať sa brušnými svalmi a nepomáhať si rukami. Vydychujeme pri pohybe ku kolenám a smerom dole je nádych.

 

 

Skracovačky šikmo

Zaujmeme rovnakú polohu ako pri skracovačkách, avšak teraz namiesto dvíhania oboch ramien naraz dvíhame len jedno rameno krížom smerom k opačnému kolenu (ľavé rameno ku pravej nohe, pravé rameno k ľavej nohe).

Dvíhanie nôh

Ľahneme si chrbtom na zem, ruky si položíme vedľa tela. Spojíme nohy a kontrolovateľne dvíhame. Nohy nie je potrebné dvíhať až do pravého uhla s telom, je však v dolnej fáze neskladať nohy na zem ale pohyb tesne nad zemou zastaviť.

Ktoré svaly tento mesiac objavíme?

Aké bruško môžeme týmito cvikmi získať?

Pre takéto bruško je však samozrejmé potrebné do jedálnička zaradiť aj zdravú stravu.

Pridaj komentár