30 dňová VÝZVA NA BRUCHO

30 dňová VÝZVA NA BRUCHO

3295 brušákov?

Poviete si, to nie je možné, ale keď si ich správne rozložíte zrazu zistíte, že ste pokorili svoj dávny rekord zo strednej školy a naozaj za 30 dní dáte 3295 brušákov.

Ako sa popasovať s bruškom, ktoré ostalo po zime?

Čo tak dať mu trocha zabrať?

Povedzte mu dosť a odložte Veľkonočnú šunku naspäť do chladničky 🙂 Začnite s Tridsať dňovou výzvou!
Kto sa na takúto výzvu necíti, je tu ešte jedna možnosť ako sa dopracovať k pevnému brušku a bokom…

Môžete totiž spevniť brucho aj boky na hodinách vo FITBOX Centre Košice – Nad Jazerom.

Pozrite si najbližšie termíny a prídte si to vyskúšať! Teším sa na Vás – Vaša Trénerka.
výzva na brucho

Svetové rekordy v sed – ľahu (brušákoch)

Pre motiváciu môže poslúžiť toto video svetového rekordu v sed-ľahu. Mladík dokázal pokoriť 2228 sed-ľahov za jednu hodinu! Tento úspešný pokus o svetový rekord sa odohral v v meste Glasgow na hlavnej stanici 21. decembra 2012.

7044 brušákov za 5 hodín

Nemôžeme zabudnúť ani na odvážneho Inda Jha Anuraga, ktorý ukázal svetu ako sa robí „brušákový“ maratón.

Po podstúpení jedného z najťažších fyzických testov, sa jeho meno zaregistrovalo v celosvetovom merítku. Podujal sa totiž pokoriť svetový rekord v sed – ľahu, ktorý vtedy predstavoval neuveriteľných 7000 brušákov za šesť hodín s nezachytenými nohami! Jha si stanovil za svoj cieľ 8000 brušákov, avšak, kvôli stupňujúcim sa zdravotným problémom počas lámania rekordu dokázal urobiť „len“ 7044 sed – ľahov za 5 hodín. Toto neuveriteľné množstvo stačilo na jeho zápis do Guinessovej knihy rekordov.

 Skúšali ste niekedy podobné výzvy?

 

About the Author

2 komentáre

  • John 5. novembra 2015 at 18:25

    Toto cvicenie brusakov sa nepovazuje za prave brusaky, nakolko sa tu zapajaju aj svaly noh. Dalej tento sposob cvicenia pretazuje krize. V dnesnej dobe sa takto neodporuca cvicit. A neodporucam nikomu robit velke serie ako tu nabadaju. Moze dojst k poskodeniu platniciek. Ale to by mal jeden fitnestrener vediet!!!

    • Lenka Kováčová Author 9. decembra 2015 at 19:22

      Ano, nie su to len brusaky, zapajate viac svalovych partii a to je dobre. Pretazuje krize len v pripade, ked plank nerobite spravne, TIP: držte trup rovno, stabilne a celé telo v jednej línii od uší až k prstom bez prehýbania chrbta, hlava by mala byť uvoľnená a váš pohľad by mal smerovať na zem. Samozrejme kto ma problém s krizami, tento cvik sa neodporuca, toto jeden fitness trener dobre vie 🙂

Pridaj komentár